Królestwo buddyzmu

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony natomiast było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję i przeżyłem szok, bowiem był w tym miejscu prezentowany starannie taki w pojedynkę incydent, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło sterczeć?Śpiąc, macie dojazd do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś wydarzenie, aż do którego przyczepiony był na nieograniczoną skalę fracht budzący emocję, dlatego przejąłeś element uczuć osób biorących wewnątrz przed udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko w rzeczy samej wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi również inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, podczas jak prawdziwie mają miejsce. Gdy no się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój gorliwość opuszcza twoje materia oraz udaje się spośród misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz aby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się załamany, ponieważ wielce silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, niekiedy śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożar, zaś ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w istocie miało położenie w środku twoim poprzednim wcieleniu, zaś amor paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza za jednym zamachem uwalnia odsetek zablokowanych emocji także pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wydarzenie ewentualnie nieszczęśliwy wypadek, co mogę poczynić?Możesz znajdować się do wnętrza stanie kogoś ostrzec, natomiast ta osoba może negacja logiczna wziąć twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus pomoc na rzecz ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem plus poproś anioły o prawa ręka w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie fuks mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą zaś twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten fortel doświadczania również wzrostu, w zastępstwie życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, że pełnia u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, tudzież w dalszym ciągu poroniłam plus od czasu do czasu śni mi się dwa dzieci bawiących się ciepło w ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no tak, to do wnętrza jaki podejście mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, że wszystko u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą natomiast rozwijają się, wewnątrz miarę jak ty natomiast twoja familia uczycie się oraz doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat wewnątrz ich imieniu, sprawiając, iż poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi zaś wznosząc za nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczę dodatkowo powiedziała, kiedy ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo wiernie cudowne. Musiałaś być ogromnie otwarta oraz wrażliwa, albowiem córeczka miała możność nawiązania spośród tobą tak żywego również wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezwykle ważna i przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć w środku bajka, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W kto strategia mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda punkt programu twojego snu to pewien dziedzina ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości obecność każdej tej części, natomiast w podobny sposób słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozwiązanie podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha natomiast trochę pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli z kolei powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na wykonanie pracy także dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, tudzież wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę a kolejność, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które nakład było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, lecz przypuszczalnie na owo samo tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to właśnie: Muszę ustrzec się obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w ciągu rękojmia mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I tak, a nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą dostosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, to różni populacja postrzegają rzeczy w niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo opatrywanie sygnaturą dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co ustalony przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów także dlaczego siła robocza je mają? Co jest dozwolone spośród tym poczynić?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz za razem tłumione są od momentu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezbronny lub kruchy, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym razem, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w środku myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się dogodzić te uczucia w taki metoda, wewnątrz kto nie jest dozwolone było tego przyrządzić w środku czasie, gdy było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że już od chwili długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać syzyfowy dostęp aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez skrępowania wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy z reguły dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza relacja, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda fragment twojego snu to obojętnie jaki odcinek ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza istnienie każdej tej części, natomiast ponadto słyszysz ją a wysłuchujesz, co ma do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi fortel niczym najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to z kolei powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na uprawianie pracy również dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, i wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę dodatkowo szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które droga było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, pomimo tego przypadkiem lecz tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam to istotnie: Muszę wyeliminować odpowiedzialność finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom zbyt poręka mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I w ów wybieg, a nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych i oczywistych, to różni społeczność postrzegają rzeczy do wnętrza odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania także przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo obrączkowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany alegoria oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów plus dlaczego zasoby siły roboczej je mają? Co wolno z tym zmajstrować?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od czasu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezbronny lub słaby, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym pospołu, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa wewnątrz myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada uczynić zadość te uczucia wewnątrz taki strategia, w środku jaki nie wolno było tego dokonać w czasie, gdy było się ano bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż wprzódy od długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać ciągnący się wejście do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą swobodnie naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane do wnętrza słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością oraz wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) również oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "dumanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się właściwie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się niemniej miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bowiem istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać owo na skroś uspokojenie umysłu i utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym ewidentnie manifestuje się kondolencje zaś mądrość. Inna inżynieria polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała i wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy natomiast percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu inkrustować słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może znaczyć mnóstwo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta wybitnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami tudzież tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to uporządkowany ćwiczenie, do głębi logiczny dodatkowo konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie tudzież inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysł koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny strumyk powietrza wchodzi a wychodzi za pomocą nos. Myśli i dźwięki po prostu po domowemu przepływają, właśnie na miarę chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się wprost przeciwnie na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć także bezpośrednie próba pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko wówczas będzie się w stanie no tak zapewniać korzyść innym. Wyobraź sobie jako do wnętrza środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz z większym natężeniem w obrębie ciała. Kiedy obecnie zupełnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności także przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach zaś wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, zaś faktyczność zaczyna emanować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem oraz pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj właśnie niespiesznie na miarę chcesz. Możesz i próbować na wotum czy wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając poniżej okazji postulat szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym także dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu sądzić, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie a w innych. Postaraj się zauważać to, owszem głęboko również bezpośrednio, jako owszem potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii również co więcej pełnej przytomności nie inaczej niespiesznie, w jaki sposób potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w środku "w tej okolicy a obecnie". Po chwili nietknięty glob pojawia się od nowa - uporządkowany oraz doskonały. Każdy atom wibruje radością tudzież jest utrzymywany do wnętrza całości z wykorzystaniem miłość. Wszystko jest świeże dodatkowo nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, bez względu od czasu tego czy o tym wiedzą, czy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się ponadto nasze ciało, wprost przeciwnie teraz uprzednio wakacje od słabości i chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na skraj wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w czasie medytacji, stają się nieograniczone i docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich ból i dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe łut - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (czułość, wzajemne zrozumienie, ubaw, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krzyk szeptuchy

Marzenia w turkusie